Геометрія 7 клас
Тема уроку: Властивості кутів трикутника.
Мета уроку: Ознайомити учнів з теоремою про властивості
кутів трикутника, формувати навички розв’язування задач, сприяти розвитку логічного мислення, творчих здібностей учнів, вмінню спілкуватися, дискутувати, формувати здатність аналізувати, узагальнювати, робити висновки.
Тип уроку:Засвоєння нових знань
Тема: Додавання і віднімання чисел з різними знаками.Розв’язування вправ і задач.
Мета: формувати в учнів навички виконання дії додавання двох чисел з різними знакам, повторити і закріпити вивчений матеріал; розвивати увагу, кмітливість, творчість, логічне мислення і наполегливість; виховувати самостійність, культуру математичного мовлення; взаємоповагу, зацікавленість до предмета.
Тип уроку: урок – подорож.
Тема: Панорама векторів.
Мета: узагальнити й систематизувати знання з теми, провести корекцію знань і умінь, застосування векторів на практиці і в житті, удосконалювати навички роботи у групах, розвивати старанність, культуру математичного мовлення, логічне, раціональне мислення, здатність розвивати ситуацію успіху, зацікавленість математикою.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
5клас Математика
Тема: Звичайні дроби. Розв’язування вправ та задач
Мета. Узагальнити навички учнів на знаходження дробу від числа, число за його дробом; розвивати логічне мислення, усну і письмову культуру мовлення; виховувати увагу, зосередженість, інтерес до математики; почуття колективізму, позитивну мотивацію до навчання
Обладнання. Мультимедійна презентація. Роздатковий матеріал; ілюстрації до окремих етапів уроку.
Інтегрований урок алгебри в 11 класі
Тема: «ЗАСТОСУВАННЯ ПОКАЗНИКОВОЇ ФУНКЦІЇ»
Мета:
• узагальнити, систематизувати знання учнів про показникову функцію та її застосування в фізиці, економіці, біології, хімії, екології та в повсякденному житті;
• розвивати самостійність, творчість та інтелектуальні здібності учнів;
• виховувати інтерес до математики.
Тип уроку: урок творчого застосування знань, умінь і навичок на практиці в змінених умовах.
Форма проведення уроку: урок-ділова гра.
Тема. Квадрат двочлена
Мета: відпрацювати навички застосування формул «квадрат двочлена» у стандартних ситуаціях та вдосконалити вміння застосовувати дані формули для перетворення виразів більш високого ступеню складності. Розвивати вміння узагальнювати, робити висновки. Сприяти розвитку логічного мислення, математичної мови. Виховувати інтерес до предмета; розширювати кругозір учнів.
Тип уроку: застосування знань, вмінь і навичок.
Форма уроку Урок – екскурс.
Обладнання: картки, плакати, учнівські газети, презентація
Інтегрований урок 6 клас
Тема. Відношення та пропорції. Розв’язування задач на пропорції. Задачі на пропорційний поділ
Мета: повторити теоретичний матеріал з теми "Відношення і пропорції", повторити основні прийоми розв’язування задач на пропорції, на пропорційний поділ, розкрити учням прикладне значення математики, взаємозв’язок з іншими предметами; розвивати навички колективної праці, розвивати самостійність учнів, навички взаємодопомоги, пошукову пізнавальну активність; виховувати інтерес до предмета, вимогливість до себе та своїх товаришів.
Обладнання: сигнальні картки; проектор; таблиця для запису результатів; презентація.
Тип уроку: урок застосування знань, вмінь та навичок.
Урок-Бізнес – гра в 10 класі
Мета:
ü узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Кути у просторі», сформувати в учнів поняття відстані у просторі (відстань між двома прямими, відстань між прямою та площиною, відстань між двома площинами); навчити знаходити відстані у просторі на просторових моделях, «читати» геометричні рисунки; повторити матеріал про відстані на площині;
ü розвивати логічне мислення, увагу, самостійність, правильно та лаконічно висловлювати свою думку, вміння працювати в групі ;
ü виховувати інтерес до предмета, толерантність у ставленні до думки інших.
Обладнання: роздатковий матеріал, презентація, геометричні приладдя.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань
Тема. Статистичні дані. Способи подання даних
Мета: дати поняття: вибіркова сукупність або вибірка; статистичний ряд, об'єм вибірки; частота вибірки, відносна частота вибірки; центральні тенденції вибірки, та навчити визначати ці характеристики. Сформувати в учнiв уявлення про предмет вивчення математичної статистики.
Розвивати увагу, уміння учнів робити порівняльний аналіз, спонукати до пізнавальної діяльності;
Виховувати працьовитість, активність, відповідальне ставлення до вибору професії.
Тип уроку. Урок-дослідження
Вид уроку. Інтегрований урок
Міжпредметні зв’язки. Математика – інформатика, географія, економіка, соціологія