Вітаю Вас, Гість

Лівак В.В.: Задачі на відсотки (Помагайлик).– 18с.

 

   Даний посібник містить основні теоретичні відомості з теми «Відсотки». Матеріал відповідає чинній програмі для учнів загальноосвітніх навчальних закладів (12 річна школа). Кожне теоретичне питання супроводжується прикладами. Подані типові задачі на відсотки та методи їх розв’язання, а також  завдання для самостійного розв’язування.
   Для вчителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів.


           Артемюк Н.А., Історія розвитку обчислювальної техніки. Навчальний посібник (електронний                підручник) для 9 класу.-Кривий Ріг.-2011.-18с.

   У посібнику подано матеріал з теми «Історія розвитку обчислювальної техніки», яка вивчається в курсі інформатики 9-го класу. Даний матеріл допоможе вчителю при проведенні уроку і позакласних заходів, учням – при підготовці до уроку. Крім теоретичних відомостей в посібнику містяться тестові запитання для учнів, які дають змогу визначити рівень засвоєння отриманих знань і одразу ліквідувати виявлені недоліки. Посібник адресований учителям інформатики і учням загальноосвітніх навчальних закладів.

Рецензент: Крамаренко Т.Г., канд.. пед.. наук, доцент кафедри математики та методики її навчання Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет»



ЛівакВікторіяВікторівна, заступник директора з навчально - виховної роботи Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №55

 

Організація роботи з обдарованимиучнями на уроках математики

 

Обдаровані  діти – цілий світ, цінна, але досить тендітна частина нашого суспільства

Зміст роботи з обдарованими дітьми включає ряд завдань, а саме: сприяти розвитку кожної особистості, якомога раніше виявляти обдарування кожної дитини і максимально сприяти їхньому розвиткові.

В посібнику   розкриті певні аспекти виявлення, навчання, розвитку дитячої обдарованості.

Посібник допоможе в організації роботи з обдарованими дітьми на уроках математики.