Тема: Команди і виконавці. Система команд виконавця.
Мета: ознайомити з поняттям системи команд виконавця; закріпити поняття
«команда» і «виконавець», уміння працювати з мишею. Формувати вміння складати проекти
за допомогою програми Scratch;
сприяти формуванню алгоритмічного мислення;
розвивати пам'ять, логічне та образне мислення; формувати вміння виділяти
головне в матеріалі;
виховувати цілеспрямованість,
почуття відповідальності, зацікавленість основами алгоритмізації та
програмування.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання: комп'ютерна програма Scratch; презентація до уроку, зошити з
друкованою основою, підручники, засоби для розподілу на групи (кольорові квітки)
Розвивати навички самостійної роботи на
комп'ютері, виконувати комп’ютерний малюнок та малюнок на папері, вміння планувати
свою діяльність; розвивати просторове мислення, творчу уяву, фантазію.
Виховувати естетичний смак, бажання
створювати прекрасне, любов до тварин.
Тип уроку: засвоєння нових знань, вироблення умінь
Тема. Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів.
Мета. – Розглянути призначення й можливості систем обробки текстів, класифікацію систем обробки текстів; ввести поняття текстового процесора, текстового документа; сформувати вміння завантажувати текстові редактори.
– Розвивати уміння користуватися різними джерелами для здобуття інформації; конспектувати почуту інформацію; аналізувати і робити висновки; працювати самостійно в зошиті та за комп’ютером; співпрацювати з іншими людьми.
– Виховувати культуру користувача ПК.вміння висловлювати свої думки грамотно і зрозуміло; слухати інших.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Урок-репортаж.
Тема. Історія розвитку обчислювальної техніки.
Мета. ознайомити учнів з історією обчислювальної техніки, основними характеристиками поколінь ЕОМ; закріпити знання правил техніки безпеки під час роботи на комп’ютері; розвивати уміння використовувати набуті теоретичні знання на практиці, уміння працювати з великим обсягом різноманітної інформації, розвивати уміння приймати рішення та робити вибір, уміння співпрацювати з іншими людьми, проявляти ініціативу, розвивати пам’ять; виховувати інтерес до вивчення інформатики; охайність та обережне відношення до техніки
Тип уроку: комбінований
Форма уроку: урок-дослідження
Обладнання: мультимедійний проектор, екран, ноутбук, НКК, презентація до уроку, електронний підручник, таблички з підписами для дійових осіб, портрети видатних вчених галузі обчислювальної техніки